Final Fantasy
Hello new friend 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Hello new friend 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gebaseerd op de Games.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hello new friend

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 3:53 am

Rikku renden door het bos opweg naar de waterval. Onderweg stopten ze nog even om wat eetbare bessen en bramen te plukken. Uiteindelijk kwam ze uit bij de waterval. Ze legden haar braamen en wapens aan de kant en nam een duik. Ze ging vervogens even op haar rug liggen dobberen tot ze echt honger kreeg. Ze zwom dus weer terug naar de kant en ging op een steen zitten. Naast de steen liep een egeltje een beetje suf heen en weer. "Hallo kleintje. Hoe gaat het? Je hebt vast een beter leventje. Of iniedegeval vandaag. Ik ben net achter na gezeten door een boze handelaar.... Leuk hoor. Maarja daardoor had ik teminste wel mijn eten voor vandaag...." Rikku stond op en klom naar de top van de waterval. Ze wierp nog een keer een blik op haar spullen of niet iemand ze wou stelen en sprong. Ze sloot haar ogen en wachten op het moment dat ze het water zou raken. Tooen ze uiteindelijk het koude water langs haar lichaam voelde dook ze nog iets vedern naar benden en daarna snel terug naar haar spullen. Ze klom net het water uit toen ze een geritsel hoorde. Ze keerde zich razend snel om en pakte haar wapens. "Wie is daar." Zei ze rustig.

(Sorry ik moest er van jou een aanmaken maar ik heb geen inspi dus je moet het er mee doen dat ie flut is!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 17-02-12
Woonplaats : Ergens in een theepot in Amsterdam

Fantasy profile
Wapen:: x
Liefde::
Leeftijd:: 12

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 7:04 am

Calypso rende door de bossen. Ze was op weg naar de waterval. Dat vond ze een van de mooiste plekken hier. Ze voelde de wind langs haar heen suizen. Haar haren wapperden achter haar aan. Het kietelde onder haar blote voeten. Ze vond het heerlijk om zo te rennen. Maar ze vond het nog fijner om in het heldere water te zwemmen. Ze had alleen nog nooit van de waterval af durven te springen. Daarom zwom ze ook vaak in Crystal Lake. Daar hoefde je niet zo hoog te duiken. Ze stopte met rennen en begon te lopen. Vandaag zou ze duiken van de waterval. Ze was alleen bang dat het - op de een of andere manier - mis zou gaan. Dat ze - bijvoorbeeld - op de rotsen te pletter zou vallen. Of haar nek zou breken of zo. Maar zo moest ze niet gaan denken. Dan zou ze het alleen maar nòg enger gaan vinden. Ze zou het gewoon proberen, en anders had ze pech. Ze hoorde het ruisen van de waterval al duidelijk. Na een tijdje kon ze hem al zien. Ze rende ernaar toe. Nu stond ze aan bijna de top van de waterval. "Wie is daar." Hoorde ze opeens. Ze keek verschrikt naar waar de stem vandaan kwam. Ze zag een meisje staan. Ze liep aarzelend dichter naar haar toe. "Ehm, hoi?" Probeerde ze met een niet echt geslaagde glimlach. Ze draaide zenuwwachtig een plukje haar om haar vinger. Het meisje - dat groter en ouder dan haar was - had haar wapens gepakt. Ze keek er zenuwwachtig naar. "Ik doe je niks hoor." Zei ze nog even zenuwwachtig. "Dat zou ik niet eens kunnen." Voegde ze er zachtjes aan toe. Ze keek naar de grond. Ze was een beetje bang, ze had nog bijna nooit iemand ontmoet. En ze wist ook niet hoe het meisje zou reageren.

Een en al vaagheid, maar ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 7:29 am

"Ehm, hoi? Dat zou ik niet eens kunnen. Ik doe je niks hoor." Zei het meisje met een zenuwachtige stem tegen haar. Rikku legden haar wapens nog niet weg maar richten ze niet meer op haar. Ze bekeek het meisje eens goed en schatte dat ze jonger was. "Hallo, wie ben jij? Ik zal je niks doen hoor, zolang jij mij niks doet. Kom je ook om van de waterval te duiken?" Rikku keerde zich om en liep naar de waterval. Ze trok haar kleren uit. (Niet haar ondergoed!!!) En liep naar de waterval toe. Ze keerde zich om naar het meisje, ze bekeek haar nog eens goed. Nee ze had haar nog nooit gezien. "Kom je! Dan springen we samen. Teminste als je wil?" Rikku keek naar benenden en zette een stap naar achteren. Ze werd duizelig van de diepte. Toen ze een stap naar achteren zete stapten ze op haar wapens die vervogens met een boog de diepte in vloog. Op dat moment twijfelde Rikku geen moment. Ze sprong erachter aan. Ze zag haar zwaard in de waterval verdwijnen en omdat ze hem wou volgen dee ze haar ogen niet dicht toen ze recht met haar ogen gericht op het water erin viel. Haar ogen deden enorm pijn maar ze moest naar de kant zwemmen. Ze kon haar ogen niet open doen dat dee te veel pijn dus zwom ze op gevoel naar de kant. Ze taste met haar hand toen ze het zachte gras voelde. Snel klom ze op de kant. "AUW, mijn ogen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 17-02-12
Woonplaats : Ergens in een theepot in Amsterdam

Fantasy profile
Wapen:: x
Liefde::
Leeftijd:: 12

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 10:24 am

Het meisje bekeek haar. Calypso staarde weer zenuwwachtig naar haar voeten. Ze voelde zich niet erg op haar gemak. "Hallo, wie ben jij? Ik zal je niks doen hoor, zolang jij mij niks doet. Kom je ook om van de waterval te duiken?" Ze keek op. Ze keerde zich om en liep naar de waterval. Ze trok haar kleren uit. En liep naar de waterval toe. Ze keerde zich om naar haar, ze bekeek haar nog eens goed. Nu sloegen haar ogen weer neer. "Kom je! Dan springen we samen. Teminste als je wil?" Ze hief haar hoofd en keek naar het meisje dat naar beneden keek. Daarna zette ze een stap naar achteren, en stapte daarbij op haar wapen die vervolgens met een boog de diepte in vloog. Het meisje sprong meteen van de waterval af. Calypso rende naar de rand van de waterval en keek op haar knieën over de rand heen. Ze zag het meisje in het water terechtkomen. Nadat ze onder water was verdwenen zag ze haar niet meer. Aarzelend stond ze op en begon haar kleren uit te trekken, alleen haar ondergoed had ze nog aan. Ze keek over de rand. Het was wel erg diep. Kom op Calypso! Je zult het eens een keer moeten doen. Ze nam een grote hap lucht en sprong. Het koude water benam haar de adem toen ze er met een klap in terecht kwam. Paniekerig probeerde ze naar boven te zwemmen. Toen ze boven werd hapte ze naar adem. Ze wreef het water uit haar ogen. Daarna keek ze om zich heen of ze het andere meisje zag. Ze zag dat ze op de kant zat. Ze zwom naar haar toe en klom op de kant. Ze ging naast haar zitten. Ze keek haar aan terwijl ze haar hoofd een beetje schuin hield. "Ehm, hoe heet je eigenlijk?" Vroeg ze aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 11:26 am

Het meisjes was naast haar komen zitten en zei: "Ehm, hoe heet je eigenlijk?" Rikku dee haar ogen langzaam open en merkte dat de meeste pijn weg was. Dsu vervogns opende ze helemaal en keek naar het meisje. Haar ogen waar waarschijnlijk nu wel knalrood. "Ik heet Rikku, en jij? Wacht.... Waar is mijn wapen? Mijn anderen is nog boven aan de waterval maar die ene die was gevallen is nu natuurlijk allang weg..." Snel renden Rikku naar de top van de waterval en pakte haar spullen, ze bracht ze naar beneden en legden ze bij de steen. Snel sprong het water weer in en keek goed om zich heen of ze haar wapen ergens zag. Rikku wou graag duiken en onder water naar haar zwaard zoeken maar haar ogen zouden dan nog erger gaan prikken. En dat zo dan nog wel een paar dagen zo blijven en dat was niet handig. Ze zwom naar de kant en ging weer op de steen zitten. "Wat ben ik ook dom..... Ik had nooit mijn wapens zo dicht bij de waterval moeten leggen.." Ze had geen idee wat ze nu moest doen. Haar wapens waren alles voor haar! Ze stond op en liep een beetje langs de kant van het meer. Ze zou haar wapen dus waarschijnlijk voorlopig niet meer teurg vinden. Ze keerde zich om en zie tegen het meisje: "Ik vind mijn zwaard waarschijnlijk toch nooit meer terug. Dus waar kom je vandaan?" Ze keek haar vragend aan. Haar hele humeur was verpest. Maar dat wou ze niet laten merken. Dat meisje was al zo zenuwachtig, dus laat ik haar maar niet nog zenuwachtiger maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 17-02-12
Woonplaats : Ergens in een theepot in Amsterdam

Fantasy profile
Wapen:: x
Liefde::
Leeftijd:: 12

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 10:01 pm

Het meisje keek haar aan. "Ik heet Rikku, en jij? Wacht.... Waar is mijn wapen? Mijn anderen is nog boven aan de waterval maar die ene die was gevallen is nu natuurlijk allang weg..." Het meisje - dat dus "Rikku" bleek te heten - rende weer naar boven. Even later kwam ze terug met haar spullen. Daarna sprong ze het water weer in. Calypso stond op. Ze keek naar Rikku die in het water lag. Ze zwom naar de kant en ging weer op de steen zitten. "Wat ben ik ook dom..... Ik had nooit mijn wapens zo dicht bij de waterval moeten leggen.." Zei ze. Rikku stond op en liep een beetje langs de kant van het meer. Ze keerde zich om en zei tegen haar: "Ik vind mijn zwaard waarschijnlijk toch nooit meer terug. Dus waar kom je vandaan?" Ze keek haar vragend aan. "Ehm..." Begon ze aarzelend. "Ik ben Calypso." Vervolgde ze. "Ik ben op mijn 12e weggelopen van huis. Ik..." Ze stopte en maakte haar zin niet af. Er gleed een traan langs haar wang omlaag. Snel veegde ze hem weg. Ze keek Rikku weer aan. "Waar kom jij eigenlijk vandaan? En hoe oud ben je?" Vroeg ze. Ze wilde het niet over haar verleden hebben. Straks moest ze weer huilen, en dat was op dit moment niet zo handig.

Ghehe
Ik post echt flutjes ><''
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 10:16 pm

"Ehm... Ik ben Calypso. Ik ben op mijn 12e weggelopen van huis. Er glee een traan over de wang van Calypso. Rikku zei er maar niets over." Ik... Waar kom jij eigenlijk vandaan? En hoe oud ben je?" "Ik moet stelen om te overleven. Nouja niet altijd,maar regelmatig wel. En ik ben 16." Ze kreeg een glimlach op haar gezicht toen ze naar het jonge meisje keek. Ze dacht aan toen zij nog jong was. Dat was niet bepaald een heel veel beter leven. Ze keek naar het water, zou ze haar wapen echt nooit meer terug vinden? Meschine moest ze wachten tot morgen en dan onderwater gaan zoeken. Als haar ogen dan geen pijn meer deden. Ze zou binnenkort op reis gaan. Alles verkennen. Het meeste kenden ze al, maar veel plekken moest ze ook nog ontdekken. Ze liep naar het meisje toe en vroeg: "Waarom ben je weggelopen van huis, of praat je daar liever niet over. Ik snap het wel als je het niet wil hoor."


Laatst aangepast door Rikku op vr feb 17, 2012 10:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 17-02-12
Woonplaats : Ergens in een theepot in Amsterdam

Fantasy profile
Wapen:: x
Liefde::
Leeftijd:: 12

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 10:37 pm

"Ik moet stelen om te overleven. Nouja niet altijd,maar regelmatig wel. En ik ben 16." Ze kreeg een glimlach op haar gezicht toen ze naar haar keek. Ze had wel ingeschat dat Rikku ouder was dan zij. Maar zij was ook nog eens klein voor haar leeftijd. Ze liep naar haar toe en vroeg: "Waarom ben je weggelopen van huis, of praat je daar liever niet over. Ik snap het wel als je het niet wil hoor." Zei Rikku. Ze slikte. "Nou." Begon ze. Tranen prikte in haar ogen. Ze knipperde ze snel weg. "Ik... Mijn ouders zorgden niet voor me. Ik had het niet fijn thuis..." Ze dacht aan haar ouders. Die had ze al 3 jaar niet gezien. Ze veegde de tranen weg met haar hand. "Wacht." Zei ze. Daarna sprong ze opeens het water weer in. Onder water had ze haar ogen open. Het was wel de bedoeling dat ze iets zag. Ze zwom dieper naar beneden. Uiteindelijk moest ze lucht hebben en zwom snel naar boven. Daar nam ze een grote hap lucht en dook weer. Ze dook steeds dieper naar de bodem. Uiteindelijk zag ze iets glinsteren. Ze zwom er snel naartoe. Op de bodem zag ze Rikku's wapen liggen. Er lag wat zand op. Ze moest weer naar boven, ze had geen adem meer. Snel zwom ze naar het wapen en greep het beet. Daarna zwom ze zo snel als ze kon weer naar boven. Ze klom op de kant en legde het wapen naast Rikku neer. "Alsjeblieft, ik geloof dat deze van jou is." Daarna begon ze naar de top van de waterval te lopen. Ze bleef nog even staan en keek Rikku aan. "Ik zal je verder niet tot last zijn." Daarna begon ze weer verder te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyvr feb 17, 2012 11:12 pm

"Nou. Ik... Mijn ouders zorgden niet voor me. Ik had het niet fijn thuis... Ze sprong in het water en kwam een paar keer naar boven voor lucht vervogens klom ze de kant op en legde mijn wapen neer. "Alsjeblieft, ik geloof dat deze van jou is. Ik zal je verder niet tot last zijn." Ze liep veder weg. Rikku renden snel naar haar toe. "Wacht nou! Dankje voor het vinden voor mijn zwaard. Maar ga aseblieft niet weg! Kom op blijf."
Ze keek het meisje smekend aan. Ze wou niet weer alleen achter blijven. Ze wist eigelijk niet goed wat ze nu moest doen. Ze leek wel hopeloos. Naar een jonger meisje roepen dat ze moest blijven. alsof ze alleen niet kon overleven. Maar Calypso was aardig dus waarom niet. meschien konden ze samen op reis gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 17-02-12
Woonplaats : Ergens in een theepot in Amsterdam

Fantasy profile
Wapen:: x
Liefde::
Leeftijd:: 12

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyza feb 18, 2012 12:42 am

"Wacht nou! Dankje voor het vinden voor mijn zwaard. Maar ga aseblieft niet weg! Kom op blijf." Rikku keek haar smekend aan. Calypso stond stil en keek Rikku aan. "Maar..." Begon ze. "Nou, oké dan. Ik blijf wel." Ze glimlachte. "Heb jij een vaste woonplaats?" Vroeg ze. "Ik in iedergeval niet. Misschien kunnen we dan samen reizen?" Stelde ze voor. "Maar ik ga eerst even mijn kleren halen." Ze liep naar de top waar ze haar kleren had neergelegd. Ze zag ze liggen en trok ze snel aan. Dit waren haar enige kleren. Ze had zelfs geen schoenen. Ze had ook geen geld of een vaste woonplaats, ze zwierf maar wat rond. Maar misschien kon ze nu samen met Rikku reizen. Dan had ze tenminste gezelschap. Verder had ze geen vrienden of vriendinnen. Rikku zou de eerste vriendin zijn die ze had. Ze keek achter zich of Ze haar zag.

Een en al VAAGHEID
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyza feb 18, 2012 1:20 am

"Maar... Nou, oké dan. Ik blijf wel. Heb jij een vaste woonplaats? Ik in iedergeval niet. Misschien kunnen we dan samen reizen? Maar ik ga eerst even mijn kleren halen."
Rikku volgde Calypso snel naar boven en zei: "Ja, samen reizen lijkt me leuk!En nee ik heb geen vaste woonplaats. Hey, heb jij een wapen? Zo te zien niet maar misschien dat je ze hebt verborgen ofzo. En anders beginnen we onze reis in de stad. Het is namelijk wel handig om een wapen te hebben." Rikku renden snel weer naar benden, pakte haar spullen en ging weer naar Calypso toe. Ze trok haar kleren aan en stak haar wapens in haar riem. Ze begon honger te krijgen dus het werd tijd om te gaan. "Ik begin honger te krijgen.. Wanneer vertrekken we? Of moet je hier nog iets doen?" Vroeg ze met een grote glimlach. Ze keerde zich om en keek het bos in. "De stad is die kant op maar dat wist je zeker wel!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso

Calypso


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 17-02-12
Woonplaats : Ergens in een theepot in Amsterdam

Fantasy profile
Wapen:: x
Liefde::
Leeftijd:: 12

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyza feb 18, 2012 2:01 am

Rikku was haar naar boven gevolgd. "Ja, samen reizen lijkt me leuk!En nee ik heb geen vaste woonplaats. Hey, heb jij een wapen? Zo te zien niet maar misschien dat je ze hebt verborgen ofzo. En anders beginnen we onze reis in de stad. Het is namelijk wel handig om een wapen te hebben." Zei Rikku. Daarna rende ze snel weer naar benden, pakte haar spullen en ging weer naar haar toe. Ze trok haar kleren aan en stak haar wapens in haar riem. "Ik begin honger te krijgen.. Wanneer vertrekken we? Of moet je hier nog iets doen?" Vroeg ze met een grote glimlach. Ze keerde zich om en keek het bos in. "De stad is die kant op maar dat wist je zeker wel!" Zei ze. "Nee, ik heb inderdaad geen wapens, maar ik denk ook niet dat ik daar goed mee om kan gaan. En ik hoef hier niks meer te doen." Zei ze. "Maar waarom persé naar de stad? Daar zijn zo veel andere mensen." Zei ze zenuwachtig. Ze had er nooit zo van gehouden om in de buurt van veel mensen te zijn. Bij Rikku was het niet erg, dat was maar één iemand. Maar op zo'n plek waren er veel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Emptyza feb 18, 2012 5:45 am

"Nee, ik heb inderdaad geen wapens, maar ik denk ook niet dat ik daar goed mee om kan gaan. En ik hoef hier niks meer te doen. Maar waarom persé naar de stad? Daar zijn zo veel anderen mensen." Zei ze zenuwachtig. Waarop Rikku antwoorden "Omdat we daar een prima wapen voor jou kunnen vinden. En ik leer je wel hoe je met een wapen moet omgaan." Rikku keerde zich om en liep richting de stad. Het was trouwens ook hamdig voor haar om daar te beginnen. Dan kon ze nog wat spullen kopen, Nouja, of stelen en dan weer verkopen voor geld. Waarom kon het leven toch zo har zijn? Dat is het leven zeggen mensen tegen elkaar, terwijl ze niet eens weten hoe het is om arm te zijn. "Kom je nog!" Riep ze over haar schouder.

(Vervolg in de stad, fran jij maakt topic.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello new friend   Hello new friend Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello new friend
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Final Fantasy :: Buiten :: Waterfall-
Ga naar: