Final Fantasy
hey sister, you know my still? 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
hey sister, you know my still? 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gebaseerd op de Games.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 hey sister, you know my still?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Serah

Serah


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 17-02-12

Fantasy profile
Wapen:: een zwaard
Liefde::
Leeftijd:: 16 years

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptydo maa 08, 2012 3:55 am

Het meisje wat naast de waterval lag werd wakker van de eerste zonnestralen. Ze knipperde de slaap uit haar ogen en ging zitten. Haar schaduw viel op een vlindertje. Het schrok en vloog snel weg. Het was nog vroeg en de zon was pas net boven de horizon uitgekomen. Toch was het al aardig licht. Serah stond op. Haar zwaard lag naast haar in het gras maar die liet ze daar liggen. Ze had deze nacht niet zoals altijd in de stad geslapen maar een stukje voorbij de waterval. Je kon vanaf hier het vallende water horen. Serah stond op en pakte haar zwaard. Ze had nog steeds haar oude ding. Maar het was een stevig zwaard en hij was na al die jaren nog steeds niet roestig, maar bot was hij al aardig. Ze kon hem natuurlijk ook gewoon laten slijpen maar daar kwam ze nooit aan toe. Ze had een redelijk druk leven met best wel veel gedoe, veel vrienden. Alleen familie, dat miste ze. Ze wist niet of ze familie had. Zo lang ze het kon herinneren woonde ze al op straat. Serah pakte haar zwaard stopte hem in haar riem en begon te lopen. Zonder dat ze het merkte liep ze naar de waterval. Daar aangekomen ging ze zitten. Het gras voelde vochtig aan door de spetters van de waterval die nu op haar blote benen terecht kwamen. In een paar minuten waren haar benen helemaal nat evenals haar rokje. Ze sloot haar ogen en genoot van het geluid van de eerste vogeltjes die zongen. Serah neuriede mee. Zou ze eigenlijk ooit haar familie vinden?

Serah & Lightning
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 13-02-12

Fantasy profile
Wapen:: Een soort mega dolk.
Liefde:: Zou willen, maar heb ik niet.
Leeftijd:: 17 jaartjes

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptyma maa 12, 2012 8:07 am

Lightning keek eens goed om zich heen. Was ik hier nou net oo al dacht ze. Ze pakte haar zwaard en sloeg hard tegen het schors van de boom waardoor er een klein stukje afviel en het goed te herkennen was. Ze liep verder en markeerde meer bomen met het teken. Het was heel stil je hoorde alleen de vogels en haar voetstappen die soms ineens versnelden en ook snel weerafnamen. Maar toen ze goed luisterde hoorde ze geroffel van een watrval, het was niet hard maar je kon het echt horen. Voorzichtig maar vastbesloten liep ze in richting van het geluid. Nu hoorde je echt dat het een watrval was die daar veel lawaai maakten, en je zag het tussen de bomen door. Met haar ogen op haar doel gericht bleef ze grote stappen zetten om er snel te komen. Net toen ze de struken uit wou lopen zag ze een meisje an een jaar of 16 die naast de watrval zaten die gewoon mee zat te neurieen met de vogels. Lightning pakte haar zwaard geluidloos uit de schede en sprong recht voor haar neus."Sorry voor dit slecht ontvangst, maar ik vertrouw niemand meer sinds ik alles kwijt ben door 1 man die ik dacht te vertrouwen" riep ze hard naar haar."Dus zeg op wat doe je hier zo rustig en alleen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 17-02-12

Fantasy profile
Wapen:: een zwaard
Liefde::
Leeftijd:: 16 years

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptywo maa 14, 2012 4:33 am

Serah, nog steeds neuriënd, hoorde iemand voor haar springen."Sorry voor dit slecht ontvangst, maar ik vertrouw niemand meer sinds ik alles kwijt ben door 1 man die ik dacht te vertrouwen" riep ze hard naar haar."Dus zeg op wat doe je hier zo rustig en alleen!" Serah schrok en door en greep automatisch naar haar zwaard. Waarom sprong dat meisje zomaar voor haar? Serah stond op. Met haar zwaard geheven bekeek ze het meisje eens goed. Ze schatte dat ze iets ouder was dan zij zelf. Ze had net zoals Serah roze haar. Eigenlijk leken ze best wel op elkaar en iets aan haar maakte dat ze haar herkende, maar waar van? " Ik zat hier gewoon, tot dat jij hier kwam. Mag dat dan niet? " antwoorden ze. Serahs gezicht vertoonde geen enkele emotie. Waar van kende ze dat meisje, en wat wou ze van haar? Serah maakte een paar dreigende bewegingen met haar zwaard. " Wat moet je trouwens van me? " Vroeg ze op een geïrriteerder toon. Nog steeds was er geen enkele emotie op haar gezicht af te lezen. Serah zette een paar stappen van de waterval af. Ze moest het niet hebben dat ze naar de waterval werd toe gedreven. Nu stond ze zwijgend tegenover het meisje. Serah keek haar uitdagend aan. Ze was niet bang voor een gevecht en dat liet ze graag merken. Ze begon met langzame maar redelijk grote passen om het meisje heen te lopen, wachtend op een begin van een gevecht.

hoe gaan ze elkaar herkennen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 13-02-12

Fantasy profile
Wapen:: Een soort mega dolk.
Liefde:: Zou willen, maar heb ik niet.
Leeftijd:: 17 jaartjes

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptywo maa 21, 2012 6:21 am

Het meisje keek haar uitdagend aan. Ze leek niet bang te zijn voor een gevecht, en ze liep met grote passen om haar heen. Lightning draaide met haar mee en bleef naar haar kijken. Net toen ze wou aanvallen hield iets haar tegen, het was niet het meisje en er zat niks om haar heen ofzo. Maar haar armen weigerden te zwaaien met haar zwaard. Voorzichtig liet ze haar zwaard zakken en keek diep in haar ogen. Waar herkende ze die ogen van, die blauwe ogen die zij ook had leken precies hetzelfde lals bij haar. Haar haren ook roze en ook nog niet bang zijn voor iemand die haar wou aanvallen. Haar familie was weg en een zus of zusje had ze ook niet dacht ze. Zou het.... Nee dat kan niet."Hey, ken je ergens van, je lijkt wel een ja een kleine mij zal ik zeggen?" zei ze met een glimlach op haar gezicht. Haar zwaard hield ze paraad, maar liet hem relaxt hangen. Ze had het gevoel dat dit niet zomaar iemand was uit haar verleden, als ze in haar verleden had gezeten dan moest was ze voor haar heel belangrijk geweest. DAt was een goede om haar zwaard terug in de schede te steken. En ze wachtte op antwoord.

OMG super flut


Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 17-02-12

Fantasy profile
Wapen:: een zwaard
Liefde::
Leeftijd:: 16 years

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptyvr maa 23, 2012 8:09 am

Het meisje draaide met haar mee. Serah keek nog steeds zonder enkele emotie te uitdrukken strak naar haar. Lightning wou uithalen maar iets hield haar tegen. Voorzichtig liet ze haar zwaard zakken en keek diep in haar ogen. Serah keek terug maar nog steeds met haar zwaard geheven. Ze herkende iets aan dit meisje, van heel vroeger. Maar wat, wist ze niet. Het hield haar tegen om te gaan vechten en ze liet ook haar zwaard zakken."Hey, ken je ergens van, je lijkt wel een ja een kleine mij zal ik zeggen?" zei ze met een glimlach op haar gezicht. Serah glimlachde uit automatisme terug en ze keek eens goed naar het meisje dat inmiddels haar zwaard in haar schede terug had gestoken. Daarna bekeek ze zich zelf in het water. Het meisje had gelijk! Zij was net een oudere haar en Serah een jongere haar. " Je hebt gelijk." Zei ze verbaasd terug en keek naar het meisje. " Hoe heet je? Ik heet Serah."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 13-02-12

Fantasy profile
Wapen:: Een soort mega dolk.
Liefde:: Zou willen, maar heb ik niet.
Leeftijd:: 17 jaartjes

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptyma maa 26, 2012 4:28 am

" Je hebt gelijk." Zei ze verbaasd terug en keek naar het meisje. " Hoe heet je? Ik heet Serah." Lightning keek haar zenuwachtig aan. Zou ze haar naam nou wel zeggen. Het meisje ziet er aardig uit, maar het zou ook een spion kunnen zijn? Ze keek weg en denkte hard na. Dit meisje zou ze nog kunnen kennen."Ehm...., oke ik heet lightning Farron. En ik ben 17 jaar oud." zei ze."En jij, hoe oud ben jij?" Het was al aan het schemeren en de zon kwam steeds dichterbij de horizon. Zou dit familie zijn of is het gewoon toeval.

-sowry voor kortheid en flutheid-
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 17-02-12

Fantasy profile
Wapen:: een zwaard
Liefde::
Leeftijd:: 16 years

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptydi maa 27, 2012 2:21 am

"Ehm...., oke ik heet lightning Farron. En ik ben 17 jaar oud." zei Lightning. "En jij, hoe oud ben jij?" Farron! Dat was ook Serah's achternaam. " Eh... Ehm... I..ik," stotterde Serah. Het was al aan het schemeren en de zon kwam steeds dichterbij de horizon. Serah probeerde het op nieuwe." Mijn achternaam is ook Farron," fluisterde ze toen zacht. " En ik ben 16 jaar," Serah was helemaal in de war. Was dat haar zus? Nee dat kon niet! Maar ze hadden de zelfde achternaam! Ze konden natuurlijk ook nichtjes zijn, verre familie of het was gewoon toeval. Maar ze leken zoveel op elkaar! Serah wist niet wat ze nu moest doen. Een beetje wanhopig keek ze om zich heen. Wat moest ze nou doen?

~ kord
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning

Lightning


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 13-02-12

Fantasy profile
Wapen:: Een soort mega dolk.
Liefde:: Zou willen, maar heb ik niet.
Leeftijd:: 17 jaartjes

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptydi maa 27, 2012 3:29 am

" Eh... Ehm... I..ik," stotterde Serah. Serah probeerde het op nieuwe." Mijn achternaam is ook Farron," fluisterde ze toen zacht. " En ik ben 16 jaar,"Verbaasd keek Lightning naar Serah die wanhopig om zich heen keek. Het was al aan het schemeren en de zon begon te zakken. Maar de twee meisjes stonden daar nogsteeds zonder slaapplaats of eten."Ehm"begon ze maar."Zullen we maar een kamp opslaan en eten zoeken?" Ze wou zo snel mogelijk van dit onderwerp af, mar ze wist dat ze er ooit over zouden moeten nadenken. Maar nu even niet misschien straks bij het eten. Ze liep naar haar tas die ze op de grond had laetn vallen een eindje verderop en haalde daar wat brood en nog een konijn dat ze gevangen had onderweg en gaf het aan het meisje."Kun je een vuur maken dan pak een een paar dekens." zei ze en liep daarna weer naar haar tas.

-Ze praten er tijdens het eten weer over, en ik laat lightning hier haar huisdier vinden.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 17-02-12

Fantasy profile
Wapen:: een zwaard
Liefde::
Leeftijd:: 16 years

hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Emptydo maa 29, 2012 5:51 am

Het was al aan het schemeren en de zon begon te zakken. Maar de twee meisjes stonden daar nog steeds zonder slaapplaats of eten."Ehm"begon Lightning maar."Zullen we maar een kamp opslaan en eten zoeken?" Serah knikte, want ze iwst nog steeds geen woord uitte brengen. lightning liep naar haar tas die ze op de grond had laten vallen een eindje verderop en haalde daar wat brood en nog een konijn dat ze gevangen had onderweg en gaf het aan Serah. Met afschuw pakte Serah het konijn aan. Ze was vegetariër. "Kun je een vuur maken dan pak een een paar dekens." zei Lightning en liep daarna weer naar haar tas. Serah smeet het konijn naast zich op de grond. En liep naar een boom. Daar onder zouden vast wel een paar takjes liggen. Toen Serah er aan kwam zag ze dat er inderdaad houd lag. Ze bukte om wat op te pakken. Toen ze dacht dat ze genoeg had liep ze weer terug naar de plek waar het konijn lag en legde alle takken op de grond. Hierna raapte ze wat stenen op en legde die in een cirkel. De takjes gingen er middenin. Nu alleen nog maar het vuur aansteken, dacht ze en liep naar haar tas. Uit de tas haalden ze een klein zakje en liep er mee terug naar de vuurplek. Ze knielde er naast en haalde een pakje lucifers uit het zakje. Uit het doosje haalde ze een lucifer en met een snelle beweging stak ze het vuur aan. Serah pakte van de stapel overig houd een paar takjes en gooide op het vuur. Hierna stond ze op en liep naar haar tas. Ze pakte hem op en liep weer terug naar het vuur. De zon was al helemaal onder en het vuur was het enige wat Lightning en haar bijlichten. De rode vlammen zagen er indrukwekkend uit. Serah plofte er naast neer en begon wat spullen uit haar tas te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hey sister, you know my still? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hey sister, you know my still?   hey sister, you know my still? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hey sister, you know my still?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello sister!
» Only with my sister and no cat?
» Water is music for my sister and myself [Eén jongen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Final Fantasy :: Buiten :: Waterfall-
Ga naar: