Final Fantasy
a house for you and me 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
a house for you and me 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gebaseerd op de Games.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a house for you and me

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tidus
Moderator
Tidus


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 15-02-12

Fantasy profile
Wapen:: zwaard
Liefde:: Yuna, is my only love
Leeftijd:: 17 jaar

a house for you and me Empty
BerichtOnderwerp: a house for you and me   a house for you and me Emptyma maa 19, 2012 4:24 am

Vogels zongen. Konijnen kwamen na langen wintermaanden tevoorschijn uit hun holen. Jonge krokussen deden hun eerste poging om op te komen. Het werd echt lente. Lente, een prachtige tijd vol geluk en zon (hier in Nederland ook regen XD). In de lente kwamen ook de lentekriebels weer naar boven. Al dat samen, dat maakte Tidus echt gelukkig.

Tidus liep door het bos. In de verte hoorde hij de geluiden van de cristal lake, stromend water, vissende vogels. Hij was op zoek naar Yuna. Aangetrokken door het heerlijke geluid van stromend water begon hij richting de cristal lake te wandelen, zonder dat hij het zelf door had. Opeens stond hij niet meer tussen de vertrouwde bomen, maar in een klein grasveldje dat grensde aan de cristal lake. Daar, bij het riviertje, zat Yuna. Ze zat daar met haar slanke voeten in het water. Wat was ze toch knap, dacht Tidus smachtend. Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'Hoi' zei hij, zo zacht dat het leek alsof hij fluisterde. Hij keek naar de zon, die hoog aan de hemel stond. De brandende vuurbal wierp haar felle licht op hun. in de verte hoorde hij kinderen krijsen van plezier. Ze waren hier vlakbij de big tree, dacht Tidus. Opeens kreeg hij een geweldig idee. 'Kom mee!' Riep hij naar Yuna en hij stond op. 'Ik moet je iets laten zien!' Samen rende ze naar de plek die hij in gedachten had. 'Kijk!' Zei hij, wijzend naar een oud krot.

sorry, moest er snel en eind aan maken
powerplay afgesproken
~alleen Yuna~
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna
Tha most sexy admin bitch
Yuna


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 09-02-12
Woonplaats : Somewhere, honey...

Fantasy profile
Wapen:: Guns
Liefde:: Roses are red some violets are blue, honey is sweet but not as sweet as you! ♥
Leeftijd:: 16 years

a house for you and me Empty
BerichtOnderwerp: Re: a house for you and me   a house for you and me Emptyma maa 19, 2012 7:53 am

.:.YUNA.:.
This is my story, it will be the best one...


De wind suisde langs haar oren, en nam somigge haren een stukje met zich mee. Haar voeten bewogen zich rustig mee op het ritme van het liedje dat ze in haar hoofd had. Terwijl ze de songtekst zacht voor zichzelf mompelde, besefte ze dat het vandaag een byzondere dag was. Maar byzonder hoeft niet altijd leuk te zijn. Vandaag was het precies negen jaar geleden dat haar ouders gestorven waren. Paine was de enige die eigelijk precies wist hoe het zat. Maar ze hoefde het ook eigelijk helemaal niet te weten, misschien werd ze er alleen maar verdrietig van. Ze ging zitten, en liet haar voeten rustig in het heldere water drijven. Er stond een koel briesje. Je kon echt merken dat het lente was. In de verte hoorde ze voetstappen aankomen. Ze draaide zich om, en zag dat het Tidus was die naast haar kwam zitten. Ze glimlachte, en keek hem aan. 'Hoi,' Zei hij bijna fluisterend. 'Hey, je hoeft niet te fluisteren hoor.' Ze knipoogte even, en leunde op zijn schouder. 'Kom mee!' Zij hij opeens. Yuna knikte. 'Oké, waar naartoe eigelijk?' Maar Tidus rende al weg. Yuna rende er maar zo snel als ze kon achteraan. 'Wacht, ik ben niet zo snel als jij!' Riep ze hijgend. Wat is hij toch van plan? 'Kijk!' Riep hij terwijl hij eindelijk stopte. Yuna hield haar hoofd schuin en keek vragend naar het oude krot dat in een boom stond. Op het eerste gezicht leek het niet veel byzonders, maar als je er goed naar keek, kon je er honderde ideeën uithalen. 'Wauw, maar, is het van jou?' Zei ze. Ze wou absoluut niet van mensen stelen, of boomhutten overnemen. Zo was ze gewoon niet.


Laatst aangepast door Yuna op wo maa 21, 2012 6:14 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://final.actieforum.com
Tidus
Moderator
Tidus


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 15-02-12

Fantasy profile
Wapen:: zwaard
Liefde:: Yuna, is my only love
Leeftijd:: 17 jaar

a house for you and me Empty
BerichtOnderwerp: Re: a house for you and me   a house for you and me Emptywo maa 21, 2012 5:00 am

Tidus staarde naar het krakkemikkige bouwsel. Op het eerste gezicht leek het niet veel bijzonders, maar als je er goed naar keek, kon je er honderden ideeën uithalen. Al vele nachten had hij dit krot als onderdak gebruikt. Hij wist dat hier ergens in de buurt een boomgaard was, en uit ervaring wist hij dat er een erg aardig iemand leefde. Die persoon legde soms een grote mand met fruit ergens buiten het hek. Als je vroeg kwam en geluk had was die nog niet leeg gesnoept door wilde dieren, en had je voor de komende dagen een lekker ontbijt. Als hij morgen nou eens die mand ging halen... Maar morgen was morgen, en niet vandaag. 'Wauw, maar, is het van jou?' Zei Yuna.' Tuurlijk is het van mij... Nou ja, het is van niemand. Ik heb hem niet gebouwd, maar toen ik hem voor het eerst zag was er al jaren niemand meer geweest.' Zei hij bemoedigend. 'He, wat denk je. Dat ik zomaar andermans boomhutten inpik!?!' Opens schoot hem de gedachten van het lekkere fruit te binnen. 'Wacht even,' zei hij 'ik ben zo terug. Snel rende hij naar de boomgaard. Hij sprong over een boomstam en kroop onder een omgevallen boom door, die zo groot was dat je er niet over heen kan springen. Eindelijk kreeg hij het hoge hek in zicht. Hijgend bleef hij even staan rusten tegen een boom. Het laatste stukje deed hij lopend. Teleurgesteld keek hij naar de lege steen naast het hek. 'Dan maar weer terug' Zei hij op klagelijke toon. Eenmaal terug zei hij tegen Yuna: 'Sorry, morgen beter. Maar kom ik laat je het huis zien.' Hij liep naar de boom en trok aan het touw. 'Kom je nog!' zei hij lachen, en klom soepel omhoog.

arg, flut ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna
Tha most sexy admin bitch
Yuna


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 09-02-12
Woonplaats : Somewhere, honey...

Fantasy profile
Wapen:: Guns
Liefde:: Roses are red some violets are blue, honey is sweet but not as sweet as you! ♥
Leeftijd:: 16 years

a house for you and me Empty
BerichtOnderwerp: Re: a house for you and me   a house for you and me Emptywo maa 21, 2012 6:29 am


Yuna staarde een beetje vragend naar het oude hutje. 'Tuurlijk is het van mij... Nou ja, het is van niemand. Ik heb hem niet gebouwd, maar toen ik hem voor het eerst zag was er al jaren niemand meer geweest.' Zei Tidus bemoedigend. 'He, wat denk je. Dat ik zomaar andermans boomhutten inpik!?' Yuna draaide zich naar hem om, 'Uh, nee tuurlijk niet...' Zei ze met een nep glimlachje. Oh, Daimn, het ging alweer fout. Niet één moment in haar leven kon soepel verlopen.'Wacht even,' Zei Tidus. 'Ja, ja, oké, neem je tijd.' Zei ze met nogsteeds dezelfde toon en hetzelfde gezicht, en keek hoe Tidus ervandoor ging. Yuna ging op een steen zitten. 'Phew, dat ging nog maar net goed...' Het kon ook nooit eens goed gaan. Ze stond op, en begon te ijsberen. 'Misschien kan ik maar beter van de waterval springen, of Tidus vragen een steen naar mijn hoofd te gooien? Nee, dat zal hij nooit doen... Paine? Rikku misschien? Nee, het moet iets anders zijn...'
Diep in gedachtte verzonken hoorde ze voetstappen. Even schrok ze, maar nee, het was gewoon Tidus maar. 'Sorry, morgen beter. Maar kom ik laat je het huis zien.' Yuna knikte, maar bedacht zich iets. Het huis was boven, hoog boven in een boom, dus ze moest naar boven klimmen, helemaal naar boven! Ze werd al duizelig bij de gedachttes. Niemand zou haar ooit naar boven krijgen, zelfs Tidus niet. Maar, dit kon ze toch ook weer niet verpesten? Gewoon naar Tidus toe wandelen en zeggen; 'Nee, dat durf ik niet.' Nee, dat ging ze niet doen. Ze sloeg een hand tegen haar hoofd en fluisterde, 'Was ik nou maar gewoon gevlucht toen het nog kon...' Tidus pakte het touw waarmee je de hut in kon klimmen. 'Kom je nog!' zei hij lachend. Yuna wreef wat ongemakkelijk in haar handen. 'Nou, het zit zo...' Maar meer woorden kwamen er niet uit haar keel...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://final.actieforum.com
Tidus
Moderator
Tidus


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 15-02-12

Fantasy profile
Wapen:: zwaard
Liefde:: Yuna, is my only love
Leeftijd:: 17 jaar

a house for you and me Empty
BerichtOnderwerp: Re: a house for you and me   a house for you and me Emptydo maa 22, 2012 4:19 am


.:TIDUS:.


Tidus keek verwachtingsvol toe. Yuna wreef wat ongemakkelijk in haar
handen. 'Nou, het zit zo...' Maar meer woorden kwamen er niet uit haar
keel... Tidus begon te lachen. 'Hè, je durft toch wel!' Zei hij. Hij
liep naar haar toe en pakte haar hand. 'Kom op, ik help je wel.' Hij
trok haar mee en liep naar het touw. Hij pakte het touw weer beet en
trok er hard aan. 'Kijk, het is heel stevig. daar val je niet zomaar af.
Hij begon te klimmen. Na een meter of twee keek hij of Yuna hem volgde.
Eenmaal boven ging hij op het houten terrasje liggen. Hijstak behulpzaam een had toe naar Yuna. Hij zuchtte luid toen Yuna nog steeds beneden stond. Hij rolde op zijn rug en bleef nog even zo liggen. Wat nu? Wat nu, nu Yuna niet durfde. Er zat niets anders op dan een ander huisje zoeken. Dat kan nog lang duren. En misschien vinden we nooit zo'n goed hutje al dit. Maar ja, als yuna niet durfde... Opeens kreeg hij een geniaal idee. Het zou wel moeilijk zijn als ze het iedere dag deden, maar hij kon het makkelijk een week uithouden, misschien wel twee. Soepel liet hij zich langs het touw naar beneden glijden. 'Yuna, kom eens ik heb een goed idee.' Vriendelijk wenkte hij haar. Toen ze bij hem stond sloep hij een arm om haar middel. Hij pakte het touw en behendig sloeg hij dat om zijn gespierde arm. Met een arm trok hij zichzelf, meter voor meter omhoog. Met de ander hield hij Yuna stevig teen hem aan geklemd. Zo kwamen ze, langzaam maar zeker kwamen ze boven. Eenmaal boven liet hij Yuna voorzichtig los, en liet zichzelf hijgend op het hout zakken. 'Ik weet een nog mooiere plek', zei hij 'Maar dan moeten we wel meer omhoog. Kies jij maar.' Lachend keek hij in haar stralende ogen.

sorry, rare post ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna
Tha most sexy admin bitch
Yuna


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 09-02-12
Woonplaats : Somewhere, honey...

Fantasy profile
Wapen:: Guns
Liefde:: Roses are red some violets are blue, honey is sweet but not as sweet as you! ♥
Leeftijd:: 16 years

a house for you and me Empty
BerichtOnderwerp: Re: a house for you and me   a house for you and me Emptyvr maa 23, 2012 6:57 am

Tidus begon te lachen. 'Hè, je durft toch wel!' Zei hij. Hij iep naar haar toe en pakte haar hand. 'Kom op, ik help je wel.' Juist... Hij trok haar mee en liep naar het touw. Hij pakte het touw weer beet en trok er hard aan. 'Kijk, het is heel stevig. daar val je niet zomaar af.' Vast, dat zei je ook bij de waterval... In haar gedachttes was ze een stuk vrijer als in het echt. 'En dat weet je zeker?' Vroeg ze wat aarzelend terwijl ze omhoog keek. Hmm, zo hoog was het toch niet? Ze wierp een blik op Tidus, die al naar boven klom. Yuna pakte het touw vast, en trok er eens aan. Het was inderdaad stevig, maar wat als ze weer viel? Als het weer mis ging? Tidus was inmiddels al boven. Yuna liet zich achterover in het gras vallen, en keek naar de heldere blauwe lucht, denkend aan het moment waneer ze Tidus ontmoet had. De grot, de liefde, de kus... Dat was het geweldigste moment uit haar leven geweest. Tidus kwam naar beneden, en Yuna keek op. 'Yuna, kom eens ik heb een goed idee.' Yuna stond op, en liep naar hem toe. 'Oké,' Ze zou maar niet meer gaan protesteren, en zich gewoon mee laten trekken. Tidus sloeg een arm om haar middel. Als pure reflex sloeg ze haar arm er heen om hem weg te slaan, maar met haar andere hand hield ze het tegen. 'Niet nu!' Siste ze inzichzelf. Ze vond het totaal niet fijn als mensen ''haar lichaam betastte'', maar dit was Tidus maar... Hij zou toch geen rare dingen met haar van plan zijn? Nee, zo was hij niet, toch? Met zijn andere arm trok Tidus zichzelf en Yuna omhoog. Yuna klemde zich aan Tidus vast, met haar ogen dichtgeknepen. Breek niet touw, breek niet, alsjeblieft... Eindelijk aangekomen, Liet hij haar los, en liet zichzlef op het hout neerzakken. Yuna stond wat wankel op het dakje van het huisje. Ze waagde een stap. Het hout kraakte heftig onder haar voeten, en met een gil van de schrik liet ze zich naast Tidus vallen. 'O, my, gosh...' Ze trok haar shirt een stukje omhoog, en keek naar haar botten die uitstaken. 'Ik zal toch niet te dik zijn...' Ze zuchtte even, maar hoorde dat Tidus tegen haar sprak. 'Ik weet een nog mooiere plek', zei hij 'Maar dan moeten we wel meer omhoog. Kies jij maar.' Yuna liet zich opnieuw achterover ploffen. 'Gosh, not again...' mompelde ze, wachtend op hoe Tidus zou reageren.

-Posts nemen toe x'D-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://final.actieforum.com
Tidus
Moderator
Tidus


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 15-02-12

Fantasy profile
Wapen:: zwaard
Liefde:: Yuna, is my only love
Leeftijd:: 17 jaar

a house for you and me Empty
BerichtOnderwerp: Re: a house for you and me   a house for you and me Emptywo maa 28, 2012 1:10 am

Tidus wachtte op Yuna's reactie. Die trok haar shirt een stukje omhoog, en keek naar haar botten die uitstaken. Wow! Dat was niet goed voor haar! Ze was veel te mager! Maar veel tijd kreeg hij niet om daar over te peinzen. 'Gosh, not again...' mompelde Yuna. 'Oke, dan niet. Misschien een andere keer.' Zei hij, maar hij wist dat hij dan wel met een erg goede reden moest aan komen zetten. Dat was nu even niet belangrijk. Ze moest even dat huisje zien. Behendig balanceerde hij over het dakje en sprong lenig op het onder grondje, dat een beetje uitstak. 'Kom, je moet het huisje van binnen zien,' Riep hij naar boven, terwijl hij haar naar beneden trok. 'dat is echt heel gaaf.' Toen hij binnen kwam was hij een beetje teleurgesteld. Het kleine tafeltje was half weggerot, daar kon je niet eens een touwtje op leggen. Ook het bed, dat nooit echt perfect was geweest, was ook al naar de knoppen. Van het deken was nog een klein hoopje stof oven, maar dat kon je nog wel gebruiken. Het enige dat eigenlijk nog helemaal goed was was de bank, die wel een poot miste. 'Ik ben hier veel te lang niet meer geweest.' Fluisterde hij. hij hoopte dat hij Yuna niet teleurgesteld had. Over Yuna gesproken, waar was ze. Hij keek om en zag haar nog buiten staan. Snel liep hij naar haar toe en leidde haar weg van het huisje. 'Kom,' zei hij "Ik laat je die mooie plek zien, het is echt niet eng.' Hij begon te zoeken naar het touw, dat hij had verstopt tussen het mos van de dikke, oude, boom, dat inmiddels wel tien centimeter aangegroeid. 'Hebbes,' zei hij. Hij trok aan het touw om te demonstreren dat het touw stevig was. Dat had hij beter niet moeten doen. Het touw, inmiddels versleten, brak af. 'Oww..' Zei hij 'Toch niet zo stevig.'

omg, echt heeeeel erg flut^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





a house for you and me Empty
BerichtOnderwerp: Re: a house for you and me   a house for you and me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a house for you and me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Final Fantasy :: Buiten :: Crystal lake-
Ga naar: