Final Fantasy
Hey sis, wanna play a game? 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Hey sis, wanna play a game? 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gebaseerd op de Games.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hey sis, wanna play a game?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yuna
Tha most sexy admin bitch
Yuna


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 09-02-12
Woonplaats : Somewhere, honey...

Fantasy profile
Wapen:: Guns
Liefde:: Roses are red some violets are blue, honey is sweet but not as sweet as you! ♥
Leeftijd:: 16 years

Hey sis, wanna play a game? Empty
BerichtOnderwerp: Hey sis, wanna play a game?   Hey sis, wanna play a game? Emptydi feb 14, 2012 6:48 am

Met vlugge passen rende de jonge strijdster door het gebied. Haar pistolen in de aanslag om bij elk teken van gevaar voorbereid te zijn. Haar groene ogen flitste heen weer naar enkel teken van gevaar. Nee, niets te zien. Ze vertraagde haar pas en ademde rustig uit. Ze was aangekomen bij Crystal lake. Ze ging op een rots zitten en liet haar voeten in het water rusten. Ze wriemelde wat met haar tenen en keek naar de wolken. Een zwarte raaf vloog over. Ze glimlachte. De natuur was zo mooi. Je voelde je vrij. Yuna voelde zich erg vrij. Ondanks het feit dat ze geen geld had, en zelf voor haar eten moest zorgen. Ze mocht al blij zijn met haar pistolen. Toen ze naar haar voeten keek gleed haar teenringetje het diepe, diepe water in. "Shit,'' Fluisterde ze. Ze had het van haar overleden oma gekregen, het was een erfstuk. Ze nam een hap lucht en dook het water in. Haar oren gingen pijn doen, het was veel te diep. Racende vissen suisde langs haar oren en langzaam begon ze het benauwd te krijgen. Het ringetje was bijna binnen haar bereik. Steeds meer werd ze lichter in het hoofd. Haar haar, dat in een rood lint gebonden was dreef achter haar aan. Net toen ze het gouden ringetje wilde grijpen zoefde er een vis langs waardoor het sneller naar beneden gleed. ''Nee!'' Gilde ze. Iets wat ze niet had moeten doen, haar adem was op, als de wiedeweer zwom ze naar boven. Hoestend en proestend kwam het uitgeputte meisje boven, zonder ringetje. Ze sloeg met haar hoofd op de steen. ''Shit, shit, shit!'' Wat zou haar oma nu wel denken. Ze ging opnieuw zitten en keek het heldere water in. Een lichtbruine Otter stak zijn kop bovenwater en keekhaar vragend aan. Yuna keek terug. ''Ik ben zo dom, ik heb gewoon een erfstuk in het water laten vallen. Desnoods had ik het kunnen verkopen en een nieuw leven kunnen beginnen. Ach ja, jij zal het toch nooit begrijpen.'' Het beestje keek haar even aan en dook weer onder water. Een paar minuten verstreken en het kwam weer boven. Hij had de ring van de bodem opgedoken! Yuna kriebelde onder zijn kin. ''Dankje,'' Zei ze. Achter zich hoorde ze wat. ''Kom maar, ik heb je toch allang gezien.'' Zei ze kalm.

& Rikku
Terug naar boven Ga naar beneden
https://final.actieforum.com
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hey sis, wanna play a game? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey sis, wanna play a game?   Hey sis, wanna play a game? Emptydo feb 16, 2012 5:36 am

Rikku renden door het bos, opweg naar de Crystal Lake. Ze had dat altijd al een fijne plek gevonden om uit te rusten. Buiten adem stopten ze zo snel mogelijk, waardoor ze ook nog eens uitgleed. Er zat daar iemand maar wie? Rikku keek nog eens goed en zag al snel dat het Yuna haar zus was. Ze wou naar haar toe gaan maar wachten toch nog even. ''Kom maar, ik heb je toch allang gezien.'' Hoorde ze. Ze stond op en renden naar haar toe. "Haay Yuna, hoe gaat het?" Rikku sprong gelijk daarna het water in. Ze had het warm dus dat kwam mooi uit. Ze zwom terug naar de kant en ging naast Yuna zitten. "Is er vandaag nog wat bijzonders ofzo gebeurd. Bij mij iniedegeval niet, gewoon een normaal saai dagje." Rikku stond weer op en liep een beetje in het rond, schoppend tegen steentjes. Ze pakte een platte steen en ketste hem over het water. Vervogens pakte ze een braam van de grond en keek of ze hem kon eten en hij daar neit al maanden lag. Toen ze wist dat ze hem kon eten at ze hem snel op, misschien dat ze er ook nog een voor Yuna kon vinden.... Daar lag er nog een, sterker nog daar was een hele struike. Ze plukte alle braamen die goed waren en die ze kon eten. Ze liep naar Yuna toe en ging weer naast haar zitten. " Hier, ik heb bramen voor je geplukt, teminste als je honger hebt en anders kan je ze altijd nog bewaren morgen ofzo." Ze gaf de helft van de bramen en keek Yuna aan. Daarna keek ze naar het water en bleef zo even zitten. Ze genoot van de vogels die met hun ogen half dicht op het meer dreven. En de vissen die afentoe even naar boven kwamen. Ze keek weer naar Yuna en bleef zo even zitten.

(Sorry maar ik even geen einde bedenken!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna
Tha most sexy admin bitch
Yuna


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 09-02-12
Woonplaats : Somewhere, honey...

Fantasy profile
Wapen:: Guns
Liefde:: Roses are red some violets are blue, honey is sweet but not as sweet as you! ♥
Leeftijd:: 16 years

Hey sis, wanna play a game? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey sis, wanna play a game?   Hey sis, wanna play a game? Emptydo feb 16, 2012 6:39 am

Yuna zg dat haar zus, Rikku naar haar toe was gekomen. .'' Hoorde ze. Ze stond op en renden naar haar toe. "Haay Yuna, hoe gaat het?" vroeg ze. Yuna haalde haar schouders op. Weet ik veel. Dacht ze. "Is er vandaag nog wat bijzonders ofzo gebeurd. Bij mij iniedegeval niet, gewoon een normaal saai dagje." Yuna keek haar zus nog eens aan. 'Nah, niks byzonders hoor. Alleen dat ik mijn ring bijna kwijt was. Meer niet.' Ze glimlachte even. " Hier, ik heb bramen voor je geplukt, teminste als je honger hebt en anders kan je ze altijd nog bewaren morgen ofzo." Rikku gaf de helft van de bramen aan haar. Ze stopte de bramen in haar broekzak. 'Ik denk dat ik ze verkoop.' Yuna was arm, ze leefde van stelen. Iedereen op straat gooide blikjes naar har en noemde haar straatrat. Kan zij er wat aan doen sat niemand een straatrat aanneemt voor een baan? 'Zeg, Rikku, noemen ze jou nooit straatrat, schooier en zwerver? Ik bedoel, wij zijn toch ook maar mensen?' ze trok haar t shirt en haar broek uit en sprong in het water. Haar ondergoed was toch een bikini uit een winkel, daar kon je makkelijk in zwemmen. 'Kom je? Het water is heerlijk!' Zei ze met een breede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://final.actieforum.com
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hey sis, wanna play a game? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey sis, wanna play a game?   Hey sis, wanna play a game? Emptyvr feb 17, 2012 4:09 am

'Nah, niks byzonders hoor. Alleen dat ik mijn ring bijna kwijt was. Meer niet. Ik denk dat ik ze verkoop. Zeg, Rikku, noemen ze jou nooit straatrat, schooier en zwerver? Ik bedoel, wij zijn toch ook maar mensen?' Nadat ze dat had gezegd sprong ze het water in. 'Kom je? Het water is heerlijk!' Rikku dee snel haar kleren uit en sprong het water in. Ze had daar onder natuurlijk nog wel ondergoed aan. Het leek heel erg op zwemkleding hoewel dat het niet was. Ze had wel zwemkleding maar die had ze ergens in een bosje verstopt ofzo. Zelf wist ze eigleijk ook niet meer waarom. "Ja ik word ook wel eens zo genoemd. En ja wij zijn ook maar gewoon mensen.... Ik snap eigelijk ook niet waarom ze dat zeggen over ons. En het water is inderdaad heerlijk! Rikku zwom weer naar de kant en pakte uit haar broekzak twee stukken meloen. Niet al te groten maar het was net genoeg om twee legen magen mee te vullen. "Dit had ik nog gestolen van een of anderen man met zo'n meloenen kraam. Wil je ook? Heb genoeg voor twee magen." Rikku werkte haar stuk snel naar binnen. En wachten nog even voordat ze het water weer in sprong. Ze wist dat ze anders krapen kon krijgen. Daarna sprong ze snel het water weer in en ging op haar rug liggen dobberen. "Zeg heb jij nou nooit dat je je een soort val leeg voelt vanbinnen. Dat er iets ontbreekt?"

(Sorry Rikku heeft vreet tik...)
(Fran: Yuna heeft de verkoopziekte en Rikku de vreetziekte)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna
Tha most sexy admin bitch
Yuna


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 09-02-12
Woonplaats : Somewhere, honey...

Fantasy profile
Wapen:: Guns
Liefde:: Roses are red some violets are blue, honey is sweet but not as sweet as you! ♥
Leeftijd:: 16 years

Hey sis, wanna play a game? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey sis, wanna play a game?   Hey sis, wanna play a game? Emptyvr feb 17, 2012 10:10 pm

Rikku waagde ook een duik in het water. "Ja ik word ook wel eens zo genoemd. En ja wij zijn ook maar gewoon mensen.... Ik snap eigelijk ook niet waarom ze dat zeggen over ons. En het water is inderdaad heerlijk!'' Ze zwom naar de kant en haalde twee stukken water meloen uit haar broekzak. Ze gaf er een aan Yuna. "Dit had ik nog gestolen van een of anderen man met zo'n meloenen kraam. Wil je ook? Heb genoeg voor twee magen." Yuna glimlachte en nam een hap. 'Nou, dan al ik eens niet flauw doen en het niet verkopen.' Ze nam nog een hap en veegde de restjes van haar mond. 'Zo, ik ad al drie dagen niks gegeten!' Zei ze lachend. Eigelijk was het helemaal niet grappig, maar ze moest er maar het beste van maken. "Zeg heb jij nou nooit dat je je een soort van leeg voelt vanbinnen. Dat er iets ontbreekt?" Yuna keek er vragend aan. 'Bedoel je, je maag? Tekort aan voedsel? Onze ou...' Ze kreeg de rest even niet uit haar keel. Op fluisterende toon ging ze verder. 'Onze ouders?' Er rolde een traan over haar wang. Ze veegde hem weg. 'Ik mis ze, bedenk je eens wat er met ons zou kunnen gebeuren als ze nog leefde?' Yuna keek naar haar voeten, die in ritmische slagen haar hoofd boven water hielden. 'Misschien waren we dan nu rijk...' Ze keek omhoog. Zou dat echt waar zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://final.actieforum.com
Rikku

Rikku


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde:: Nee
Leeftijd:: 16

Hey sis, wanna play a game? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey sis, wanna play a game?   Hey sis, wanna play a game? Emptyvr feb 17, 2012 10:32 pm

'Nou, dan al ik eens niet flauw doen en het niet verkopen. Zo, ik ad al drie dagen niks gegeten! Bedoel je, je maag? Tekort aan voedsel? Onze ou...Onze ouders? Ik mis ze, bedenk je eens wat er met ons zou kunnen gebeuren als ze nog leefde? Misschien waren we dan nu rijk...' Rikku keek haar zus verdrietig aan. Had ze gelijk? Waren we nu dan rijk geweest.... "Denk je, waren we dan misschien wel rijk geweest. Maar zo is het niet, we zijn niet.... Rijk of kunnen niet zomaar leuke dingen kopen. We moeten leven van stel...." Rikku keek naar de grond. Ze moest zich er gewoon over heen zetten. Ze had teminste haar zussen nog. Ze staan altijd voor me klaar..... En daaromhoef ik em geen zorgen te maken dat ik later alleen terecht kom. En ruzie met mijn zusen kan ik me echt niet veroolofen. "Zeg Yuna... Ben jij nooit bang, dat je later ergens helemaal alleen terecht kom. Ik bedoel zonder alle mensen die je vertrouwt"


(Zo flut maar ik heb gewoon geen inspi!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hey sis, wanna play a game? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey sis, wanna play a game?   Hey sis, wanna play a game? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey sis, wanna play a game?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Final Fantasy :: Buiten :: Crystal lake-
Ga naar: