Final Fantasy
Mijn epic oefen topicje =3 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Mijn epic oefen topicje =3 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gebaseerd op de Games.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mijn epic oefen topicje =3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lulu

Lulu


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde::
Leeftijd::

Mijn epic oefen topicje =3 Empty
BerichtOnderwerp: Mijn epic oefen topicje =3   Mijn epic oefen topicje =3 Emptywo apr 04, 2012 7:30 pm

Ik wil graag oefenen want ik durf niet echt real in een topic te schrijven en ik wil graag weten waar ik nog wat mee kan oefenen. Dit wordt een korte en flut post. Ditis mijn eerste post op Final Fantasy.

Here i am!


Met stevige stappen liep ze zinloos over de droge herfst bladeren. De felle zon scheen hard door de de bomen. Waneer zie ik mijn zie ik mijn zus weer dat spookte al de hele dag door haar hoofd. "Ik weet dat je dicht bij bent..." zei ze zachtjesen bleef 1min. stil staand naar boven kijken of ze wist dat ze antwoord van Tifa zou krijgen. Maar ze wist dat daar nooit wel iets van zou gaan komen. De laatste keer dat Lulu Tifa had gezien was ze 6 maar ze is inmiddels al veel ouder en sterker en krachtiger. Opeens dacht ze aan haar dode ouders die toen ze jong was dood gegaan ze wou Tifa daarom voor zich hebben om te.....om te weten hoe het was hoe het echt zit. "Ik......ik kan dit niet!" zei ze een zakte in elkaar en begon te huilen ze zou er alles voor doen om het te weten....
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 17-02-12

Fantasy profile
Wapen:: een zwaard
Liefde::
Leeftijd:: 16 years

Mijn epic oefen topicje =3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn epic oefen topicje =3   Mijn epic oefen topicje =3 Emptywo apr 04, 2012 8:36 pm

De inhoud van de post is op zich best wel goed,
maar je hebt nog wel een paar verbeterpuntjes en foutjes waaronder vooral zinnen die niet helemaal kloppen.

dit heb jij geschreven:
Met stevige stappen liep ze zinloos over de droge herfst bladeren. De felle zon scheen hard door de de bomen. Waneer zie ik mijn zie ik mijn zus weer dat spookte al de hele dag door haar hoofd. "Ik weet dat je dicht bij bent..." zei ze zachtjesen bleef 1min. stilstaand naar boven kijken of ze wist dat ze antwoord van Tifa zou krijgen. Maar ze wist dat daar nooit wel iets van zou gaan komen. De laatste keer dat Lulu Tifa had gezien was ze 6 maar ze is inmiddels al veel ouder en sterker en krachtiger. Opeens dacht ze aan haar dode ouders die toen ze jong was dood gegaan ze wou Tifa daarom voor zich hebben om te.....om te weten hoe het was hoe het echt zit. "Ik......ik kan dit niet!" zei ze een zakte in elkaar en begon te huilen ze zou er alles voor doen om het te weten....


verbeterde versie: Met stevige stappen liep ze zinloos over de droge herfst bladeren. De felle zon scheen door de de bomen. Wanneer zie ik mijn mijn zus weer, die gedachte spookte al de hele dag door haar hoofd. "Ik weet dat je dicht bij bent..." zei ze zachtjes en bleef een minuut stil staand naar boven kijken of ze wist dat ze antwoord van Tifa zou krijgen, maar ze wist dat daar nooit wel iets van zou gaan komen. De laatste keer dat Lulu Tifa had gezien was ze zes geweest. Ze was inmiddels al veel ouder, sterker en krachtiger. Opeens dacht ze aan haar dode ouders die toen ze jong was dood waren gegaan. Ze wou Tifa daarom voor zich hebben om te..... om te weten hoe het was hoe het echt zit. "Ik......ik kan dit niet!" zei ze, zakte in elkaar en begon te huilen. Ze zou er alles voor doen om het te weten....

Je hebt dus nog wat fouten, waar van de meeste zijn dat de zinnen niet helemaal kloppen. Misschien helpt het als je je post voor je hem verstuurd nog even door kijkt. Ook is het misschien leuk om de plek waar ze loopt wat meer te beschrijven. Verder een prima post hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lulu

Lulu


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde::
Leeftijd::

Mijn epic oefen topicje =3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn epic oefen topicje =3   Mijn epic oefen topicje =3 Emptywo apr 04, 2012 10:17 pm

Oke Smile thanx voor de tip Serah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna
Tha most sexy admin bitch
Yuna


Aantal berichten : 361
Registratiedatum : 09-02-12
Woonplaats : Somewhere, honey...

Fantasy profile
Wapen:: Guns
Liefde:: Roses are red some violets are blue, honey is sweet but not as sweet as you! ♥
Leeftijd:: 16 years

Mijn epic oefen topicje =3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn epic oefen topicje =3   Mijn epic oefen topicje =3 Emptydo apr 05, 2012 10:46 pm

Met stevige stappen, waandde het vrolijke meisje zinloos over de droge herfst bladeren. Af en toe kraakte er eentje onder haar voeten. Ze schrok eventjes, maar wandelde gewoon weer verder. De felle zon scheen door het woeste bladerdak van de boom waar ze onderdoor liep. Wanneer zie ik mijn mijn zus weer, die gedachte spookte al de hele dag door haar hoofd. Ze had geen enkel idee waar ze zou kunnen zijn. 'Ik weet dat je dicht bij bent, en dat je dat altijd zal blijven maar...' Ze kreeg de rest niet door haar keel, en bleef een minuut stil staand naar boven kijken, ze wist dat ze antwoord van Tifa zou krijgen, maar ze wist ook dat daar nooit wel iets van zou gaan komen. De laatste keer dat Lulu Tifa had gezien was ze zes jaartjes oud geweest. Ze was inmiddels al veel ouder, sterker en krachtiger. Opeens dacht ze aan haar dode ouders die toen ze jong was dood waren gegaan. Ze wou Tifa daarom voor zich hebben om te... om te weten hoe het was hoe het echt zit. 'I-ik, ik kan dit niet!' Snikte ze zachtjes. Ze dook in elkaar, en begon te huilen. Ze zou er alles voor doen om het te weten...

Ik heb hem ook ietsjes aangepast. Misschien dat het je verder helpt :3
Je beschrijft haar emoties goed, maar misschien kan het nog ietsjes uitbegreider.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://final.actieforum.com
Lulu

Lulu


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen::
Liefde::
Leeftijd::

Mijn epic oefen topicje =3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn epic oefen topicje =3   Mijn epic oefen topicje =3 Emptyvr apr 20, 2012 2:23 am

thanx ik zal effe oefenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn epic oefen topicje =3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn epic oefen topicje =3   Mijn epic oefen topicje =3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn epic oefen topicje =3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Final Fantasy :: RPG training :: RPG training-
Ga naar: