Final Fantasy
A new day with a fat booty - Pagina 2 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
A new day with a fat booty - Pagina 2 51004298

Welkom op Final Fantasy!
Je kunt je registreren, en een nieuw leven in stappen!
Waar wacht je nog op! In plaats van dit te lezen, kun je ook gelijk op die button klikken hea (;
Final Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Gebaseerd op de Games.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A new day with a fat booty

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sascha

Sascha


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen:: x
Liefde::
Leeftijd:: 14

A new day with a fat booty - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day with a fat booty   A new day with a fat booty - Pagina 2 Emptydo maa 22, 2012 11:54 am

" Wat denk je wel? Zeker dat je een of andere grote super ster bent of zo. Nou, echt niet!" Zei Angel. Nu werd ze pas echt kwaad. En dat was nooit handig om te hebben. "Oh, dus nu ga je weer zo doen. Leuk hoor. Ik vraag iets en jij gaat meteen zo doen," Zei ze kwaad. Het was nu écht donker. Ze kon net zo goed weg gaan, voordat die Angel weer begon te zeiken over dat ze zonodig snel weg moest omdat het nu al heel laat wad enzo. Daar had ze nu echt geen zin in. Het enige wat ze nu wilde doen was gewoon weggaan. En ze vond het nog steeds irritant dat ze haar echte naam niet wist. Maar daar zou ze toch nooit achterkomen. Als dit geruzie trouwens op een gevecht zou uitlopen was zij in het nadeel. Zij had namelijk een wapen voor lange afstand. Misschien dacht die Angel wel dat ze haar in een klap kon verslaan. Nou, als ze dacht had ze het goed mis! Ze raakte steeds meer geïrriteerd en door haar gedachten ging ze Angel alleen maar meer haten. Dit had ook niet echt zin. Dacht ze. Als ze alleen maar ruzie zaten te maken. Maar dat zou zij nooit toegeven, zo was ze niet. Dat mocht die Angel lekker uitzoeken. Tot die tijd bleef ze hier gewoon staan.

Vaagste post ever 0_o"
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 17-02-12

Fantasy profile
Wapen:: een zwaard
Liefde::
Leeftijd:: 16 years

A new day with a fat booty - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day with a fat booty   A new day with a fat booty - Pagina 2 Emptyvr maa 23, 2012 8:17 am

"Oh, dus nu ga je weer zo doen. Leuk hoor. Ik vraag iets en jij gaat meteen zo doen," Zei Birdy kwaad. Ze had wel een beetje gelijk, dacht Serah. Ze vond het eigenlijk helemaal niet leuk om ruzie te hebben met een van haar team genoten. Misschien kon ze proberen het goed te maken? Maar, nee, dat wou die Birdy vast niet. Birdy had ook zo gemeen tegen haar gedaan! Maar zij ook tegen Birdy, dacht ze en keek Birdy eens goed aan. Ze hadden best aardig tegen elkaar kunnen doen. Maar als ze dat nu toegaf zou ze vast overkomen als een watje wat niet durfden te vechten. Met tegenzin trok Serah haar zwaard uit haar scheden. " Denk je dat je mij aankan?" vroeg ze en hief haar zwaard.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sascha

Sascha


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 14-02-12

Fantasy profile
Wapen:: x
Liefde::
Leeftijd:: 14

A new day with a fat booty - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day with a fat booty   A new day with a fat booty - Pagina 2 Emptyvr maa 23, 2012 11:24 am

Sascha zag dat het meisje tegenover haar haar eens goed aankeek. Sascha zond haar een waarschuwende blik terug. Dit zou wel eens oorlog kunnen worden. Dat was eigenlijk niet zo handig, oorlog met een van je teamgenoten. Maar zij begon. Dacht ze. En in die gedachte kon geen verandering worden gemaakt. Nog nooit, zo lang ze zich kon herinneren had zíj iets toegegeven. Dat kon Angel wel vergeten. Ze zag dat het meisje tegenover haar haar zwaard nu uit de schede trok. Dit werd nu dus echt oorlog. " Denk je dat je mij aankan?" Vroeg Angel en hief haar zwaard. Met een ijzige blik keek ze naar het meisje voor haar. "Dat denk ik zeker," Siste ze, terwijl ze naar haar boog greep. Ze pakte een pijl uit de koker en legde hem op de pees. Ze spande en richtte hem nog niet, maar als het erop aankwam kon ze in heel korte tijd schieten. Daar had ze lang voor geoefend. Met een kille blik keek ze Angel aan.

Weer flut xd
Maar gaan ze nou echt vechten,
Of worden ze door iets onderbroken ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Serah

Serah


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 17-02-12

Fantasy profile
Wapen:: een zwaard
Liefde::
Leeftijd:: 16 years

A new day with a fat booty - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day with a fat booty   A new day with a fat booty - Pagina 2 Emptywo maa 28, 2012 5:30 am

"Dat denk ik zeker," Antwoorden Birdy. Ze pakte een pijl uit de koker en legde hem op de pees. Ze spande maar richtte hem nog niet. Met een kille blik keek ze Angel aan. Serah keek nijdig terug en deed een paar stappen naar achter. Zouden ze nou echt gaan vechten, vroeg ze zich af. Vechten met je eigen team genoot? Nee, dat deed je toch niet? Wacht even, ze kon net zo goed uit dit teampje stappen. Ze had het toch nooit echt heel geweldig gevonden. " Weetje wat? Laat dat vechten maar, ik heb een hele andere oplossing," Serah keek Sascha strak aan." Ik wil niet in een groep samen met jouw dus stap ik er maar uit!" Zei Serah en draaiden zich om. Ze stopte haar zwaard weer in haar schede en verdween een steegje in.

Eind topic? Dan maken we een nieuwe aan waar ze elkaar weer tegen komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A new day with a fat booty - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new day with a fat booty   A new day with a fat booty - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new day with a fat booty
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Final Fantasy :: In de stad :: Sunshine town-
Ga naar: